نورا دختر ناز مامانی

سالگرد ازواج مامانی و بابایی

1392/8/26 21:20
304 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم 25 آبان صبح آزمایش  خون دادم و اومدم خونه . قرار شد. ساعت 14.30 زنگ بزنم و جوابو بپرسم.

زنگ زدم جواب آماده نبود. منو بگو میخواستم خانومه رو بکشمعصبانی

ساعت 3 زنگ زدم. تلفن رو فکس بود. تا اینکه ساعت 15.24 دقیقه برداشتن و گفتن مثبته. پرسیدم تیتر بتا؟ خانومه گفت 76.2 . تشکر کردم و تلفن رو قطع کردم.

به بابایی گفتم منفیه. اومد دلداریم بده. گفتم مثبتههههههههههههههههههههه هورررررررررررررررررررررراااااااااااااااااا

کلی خوشحال شدیم دوتایی. و خدارو 100 هزار مرتبه شکر کردیم.

الان 3 هفته و 4 روزه تو دلمی.

و اما 26 آبان صبح رفتیم خانم دکتر ناظم پور همه چی اوکی بود. ولی تو سونو ندیدنت چون خیلی کوشولو بودی.

شب با بابایی و شما  رفتیم رستوران ائل گلی و شام خوردیم. و سالگرد ازدواجمونو جشن گرفتیم.

نورا خانم شد کادوی ازدواج مامانی  و بابایی.

دوستت دارم دخترم.

بابای نورا عاشقتم.

پسندها (1)

نظرات (0)